PERUUUU Lima - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu PERUUUU Lima - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

PERUUUU Lima

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

14 Juli 2015 | Peru, Trujillo

Sooo... we zijn alweer bijna 3 weekjes aan het reizen en we hebben al een hoop meegemaakt. De meesten van jullie weten wel wat er ongeveer is gebeurd maar niet met details en dat zal ik nu een beetje gaan vertellen.

Als aller eerst Lima! Lima leek nu veel rustiger als de laatste keer, minder getoeter enz. Eerste dag was Jan-Peter een beetje moe waardoor we binnen hadden gezeten maarja, best logisch na bijna 24 uur reizen!
De volgende dag hadden we met Melissa, Melissa's man en Akio afgesproken, uiteten geweest en een filmpje gepakt. Erg gezellig!
Dag erna gingen we samen met Melissa en haar man naar een soort van Center parks (Club) onderweg stonden we kapot lang in de file. Toen zagen we waardoor het kwam...Er lagen 3 dooien langs de weg liggen. 1 leek zelfs op een kind maar later bleek dat het om een kleine Peruaan ging. Melissa zag op het nieuws dat de politie 5 mannen had dood geschoten na een achtervolging. Deze mannen bleken eerder gewapende overvallen te hebben gepleegd waarbij 1 vrouw was neergeschoten. Aangekomen in Club hadden we een hele gezellige dag. Melissa en ik gingen als hamsters in een bal en werden geduwd. Super leuk! We waren allemaal op een quat geweest, hebben heerlijke ijsjes gegeten en gingen samen midgetgolfen. Helaas was de paintball dicht!

Trujijo.
Trujijo, we bleven er maar een nachtje maar hadden toch wat dingetjes gedaan. Samen met de tante van JP (Isidora), zijn oom en oma hadden we lekker gegeten in Huanchako. Jp was erg blij om zijn oude omaatje weer te zien! Jp zijn nichtje was jarig dus gingen in de buurt van Huanchako nog een keer eten. Erg gezellig! En in de avond gingen we zelfs nog een keer eten bij weer een andere oom. Alleen maar eten dus...! Geen zorgen JP en ik deelde de hele tijd borden dus we komen niet als dikkerdjes terug. De volgende dag gingen we naar jp's zijn nichtjes en en neefje waarbij we 3 jaar geleden een week verbleven.
Volgens mij waren ze een beetje bang dat wij ze niet meer zouden herkennen want ze stonden ons de hele tijd verlegen aan te staren tegen de muur aan. Na een half uurtje was die verlegenheid verdwenen en bleven ze maar door kwebbelen. Ze zijn ook zo schattig!

Ik heb nu al zoveel geschreven.... volgende keer volgt meer!

To be Contiuned....

Piura - Gezellig met Maritza
Mancora - licht gevende water - bestolen - politie hele zoek plan.
Punta sal - heerlijk relaxt - bestolen - lekker eten
Zorritos - geen geld - veel lopen - Honden ons volgen, kattenhuis.
Mancora - Kat in plastic zak...

Tags: lima, trujijo