11 dagen Marokko - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Darifa & JP - WaarBenJij.nu 11 dagen Marokko - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

11 dagen Marokko

Door: Darifa & JP

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

15 Mei 2013 | Marokko, Rabat

Hoi iedereen,

We zijn net terug van 11 dagen Marokko.
We hebben niet erg veel mee gemaakt maar toch wel een aantal dingen.

Als eerste: We waren geland in Fez, super veel bergen daar en het uitzicht was mooi! Totdat we bij ons hotel aankwamen, we hadden vooraf al betaald dus we konden niet zomaar weg. In onze slaapkamer waren kakkerlakken, het rook naar schimmel en er waren muggen.. We vroegen naar een andere kamer maar die was er niet meer.. We hadden voor 2 nachten betaald maar besloten toch die avond dat we de volgende dag niet in Fez bleven maar naar Rabat gingen, dan maar een extra dag betalen.. Volgende dag gingen we fez al uit en namen de trein naar Rabat!
Eenmaal in Rabat moesten we een paar uur wachten totdat we werden opgehaalt voor ons appartement in Harhoura eenmaal opgehaalt en in Harhoura aangekomen hadden we echt een super appartement, het kwam dus weer helemaal goed!!

Verder waren we nog Rabat ingeweest, Casablanca ingeweest en het stadje Temara, we waren daarbij genaaid door een taxichauffeur en hadden daardoor op de terug weg geen zin meer om nog een taxi te nemen dus gingen we lopen.. We dachten het is dichtbij maar nee hoor.. We liepen een sloppenwijk in en konden geen uitweg meer vinden een hele aardige vrouw gaf haar zoontje van 3 mee om ons de weg te wijzen hij bleef maar doorlopen terwijl we de weg wel wisten dus tikte we hem aan van het is oke, hij wilde meteen weg lopen maar we gaven hem wat geld mee en daar was hij echt blij mee. We moesten een snelweg over.. Eerst zagen we een tunneltje waar we onder door wilde lopen maar gelukkig was er iemand in de buurt die ons zag en die riep nee, er is drijfzand!!
Eenmaal de snelweg over kwamen we nog een ezel tegen die klaar kwam toen hij ons zag, omg.. haha.

Nou verder hebben we niet echt wat mee gemaakt, alleen maar gezwommen, gezont en lang de zee gelopen!