Bangkok: Miselijkmakende geuren en reuze winkelcen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Bangkok: Miselijkmakende geuren en reuze winkelcen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Bangkok: Miselijkmakende geuren en reuze winkelcen

Door: darifajp

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

01 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Eenmaal aangekomen in bangkok met een vertraging van 5 uur en 4 keer avond gegeten kwam
Selma mee naar ons hotel. Selma hadden we ontmoet toen we moesten wachten om te horen krijgen
of we de volgende dag mee zouden vliegen of de zelfde avond. Maar toen kwam het probleem:
JP en ik hadden ons hotel gereserveerd en zij natuurlijk niet.. Het hotel was vol.. Nou het probleem: Het was 3 uur s'nachts,
alles was dicht en de mevrouw achter de balie was helemaal aan het stressen uiteindelijk na een uur mocht Selma bij ons
op de kamer. De volgende dag gingen we boven op het terras ontbijten, wat een mooi uitzicht!! Maar wat een vies ontbijt. We waren
als miselijk en toen aten we die banaan jeetje, de vieste banaan ooit. maarja kan gebeuren.
Selma ging haar eigen weg en wij gingen nog een uurtje slapen, na dat uurtje uitgecheckt en zijn we naar de big winkelcentrums gaan reizen
Dat zijn 100e winkelcentrums achter elkaar. We hadden onze bustickets voor de avond geboekt richting Krabi en dat was Bangkok voor ons wel zo'n beetje.
Het stonk soms gewoon zo verschrikkelijk.