Eindelijk mooi weer! - Reisverslag uit Phangnga, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Eindelijk mooi weer! - Reisverslag uit Phangnga, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Eindelijk mooi weer!

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

06 Juli 2013 | Thailand, Phangnga

Het is al een tijdje geleden dat we wat hierop hebben geschreven. We zitten nog steeds op dezelfde plek als vorige week. Finally
without rain! Eigenlijk wilde we een hele hoop hier doen (Zoals een natuurpark tour van 3 dagen, 40 verschillende eilanden zien, maar helaas..)
We doen het wat rustiger aan we komen ooit wel terug met onze kinderen en dan doen we gewoon alles! afgelopen dagen waren Alyanne & Remy hier ook
door de regen konden we niet echt veel doen dus reden we met de scooter in een keiharde storm naar Krabi, misschien soms een beetje gevaarlijk maar
we deden voorzichtig, hier hadden we tempels bekeken en we waren ook op ons strand via de enge apenpad naar een andere strand gelopen, nu waren de apen wel lief!
Verder zouden we gisteren een sunsettour doen en zouden we in de nacht zwemmen terwijl de zee licht geeft als je er door heen gaat, maar we waren de enigste dus ging het niet door..
Beetje jammer want ik wilde dat echt super graag.. en verder hebben we niet echt tijd meer..Vandaag was een super leuke dag! Lekker weer en een leuke tour. We waren naar de James bond island
geweest (James bont is daar een stuk opgenomen) En waren door pgna bay gaan kanoen, hadden een tempel bezocht in een enorme grot.. met vele aapjes & honden.. heel erg zielig
10 honden hadden 1 aapje dood gebeten.. waarschijnlijk omdat het aapje op hun gebied kwam.. daarna dachten de honden toen er een andere hond aankwam laten we die ook dood bijten.. gelukkig niet gelukt
maar wel bijna.. maar daarna werd het weer leuk want we hadden ook in een waterval gezwommen!
Morgen doen we de 5 island tour en gaan dus naar 5 verschillende eilanden! Heel veel zin in! Nu lekker sushi eten, want ze hebben de allerlekkerste sushi's hier!

• 06 Juli 2013 - 23:40

Cecilia:

hola chicos,
    veel plezier daar, hier hebben eidelijk mooi weer.
    maak veel fotos van de prachtige stranden daar, besos

• 11 Juli 2013 - 12:37

Sarah:

Wat leuk dat jullie een paar dagen met Alyanne en Remi hebben kunnen doorbrengen, hé?! Wat een fantastische belevenis voor jullie daar! Dikke kus van Sarah