Aap bijt JP. - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Aap bijt JP. - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Aap bijt JP.

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

01 Juli 2013 | Thailand, Ao Nang

Hmm, waar Jp en ik moeite mee hebben is dat Thaise mensen super vriendelijk zijn, we hadden agresiefe mensen verwacht waar
we zwaar bij moeten afdingen maar dat zijn ze niet. Maar achter dat super vriendelijke naaien ze je alsnog.
We hadden een bustickets geboekt voor 900baht terwijl dat eigenlijk 500 hoorde te zijn. 'alle bussen zijn vol, yeah right'
Naja, we hadden toch zo'n dure busticket geboekt, erg dom maar we wilde geen dag later aankomen. Maar voor 900 verwacht je wel een goeie
bus niet een bus die pis lekt, dus naar pis stinkt. Ook was eten ons beloofd maar moesten we het zelf kopen.. Maar oke we zijn wel veilig aangekomen
in Krabi! Hebben een goed hotel met zwembad + scooter voor 5 euro per persoon. De omgeving is zo mooi! zulke hogen bergen en het strand..!!
Nog nooit in zo'n mooie zee gezwommen wauw. Alleen de prijzen qua eten vallen wel erg tegen! Naja JP en ik hebben zo'n beetje de hele dag
op de scooter gereden in het zonnetje en in de zee gezwommen en bij het strand kwamen we er achter dat je via een hout weggetje naar boven
kon lopen om de rots heen richting een ander strand maar halver wegen kwamen er achter dat er apen rond lopen en ze vielen mij ineens aan.
Ik natuurlijk schrikken omdat ze met ze 10e op mij sprongen en Thaise die lang liepen moesten wel lachen. JP zei: 'Kijk ze zijn lief!'
want er liep een klein aapje op zijn schouder maar toen sprong er ineens een grotere aap op zijn hoofd en begon jp op zijn schedel te bijten
voor mij zag het er heel aggresief uit maar Jp zei dat ie niks voelde. Ik wilde natuurljk weg totdat we erachter kwamen waardoor het kwam
we hadden eten uit mijn tas hangen JP, pakte de bolletje uit het zakje en toen kwamen ze ineens allemaal aangerent een grote aap ritste het uit
JP's hand en weg was ons eten. Daarna wilde ik liever weer weg dus stapte we op de scooter, we wilde hoger de berg opgaan maar of dat zo'n slim idee is..
Ineens werd de lucht pikke donker en kwamen we in een keiharde regenbui te recht eerst vonden we het lekker want het koelde ons af maar toen het langer dan een
kwartier duurde dachten we wel oh, shit.