Kho Phi Phi paradijsje met vissen achter mijn meis - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Kho Phi Phi paradijsje met vissen achter mijn meis - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Kho Phi Phi paradijsje met vissen achter mijn meis

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

08 Juli 2013 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Onze pinpas deed het weer, gelukkig! We konden verder naar Kho phi phi. Eenmaal aangekomen aan de haven richting Phi Phi leek het net een vliegveld met overal borden en aanwijzingen.
Twee uur later...

We zijn aangekomen en het lijkt wel een paradeis!
Water zo helder als maar kan en stranden zo wit als sneeuw.
Anderhalf uur later kwamen wij aan op ons resort.
Het eiland heeft geen openbare wegen en het enige vervoer is per boot. Hopen dat er geen tropische storm komt want dan zitten wij voorlopig vast!
Hoe dan ook, we zijn veilig aangekomen en gaan mooie foto's maken deze dagen.
Deze middag zijn wij wezen snorkelen waarbij Darifa een vissen angst heeft opgelopen.
1 bepaalde vis zat steeds achter Darifa aan en knabbelde aan haar tenen. Hij zwom steeds voor haar neus, keek haar recht in haar ogen aan en viel uit het niets aan! Ik kon hem net niet vangen met een grote oesterschelp.
Even later begreep ik wel waarom Darifa zo bang was. Ik werd namelijk ook gebeten en dit keer door een zwarte aggressieve vis! Het lijkt wel alsof deze vissen hun terretorium bewaken want hij hield niet op totdat ik een stukje verder zwom.