Gezwommen tussen de haaien! - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Gezwommen tussen de haaien! - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Gezwommen tussen de haaien!

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

20 Juli 2013 | Maleisië, Kuala Besut

Hoi iedereen!

Tijdje terug dat we hierop hebben geschreven, ook al veel meer meegemaakt.

Als eerste Kuala Lumpur:
Super mooie stad, met mega hoge en vooral veel winkelcentrums. & Hierin heb je ook echt van alles, zoals een pretpark tot schaatsbaan. De twin torens waren ook echt mooier dan gedacht.

Cameron highlands
Een heel mooi gebied met 100e thee plantages. Hier verveelde we ons eigenlijk best snel en het was voor ons wat minder mooi dan gedacht daarom waren we na 1 dag ook maar vertrokken naar Taman Negara.

Taman Negara:
Dit is een jungle gebied waar we zijn geweest hier hebben we een nachtsafari gedaan die echt heel erg vet was. Mega grote spinnen gezien en nog veel meer. De volgende dag hadden we een Kanopiewalk gedaan wat erg leuk was. In de avonden omweert het hier altijd zoooo hard, veel harder dan het ooit in Nederland had gedaan. Het had volgens mij ook een electrisiteit mast geraakt want we hadden de hele nacht en volgende ochtend geen stroom.

Nu zijn wij op een paradeisje, Perhentian islands! <3
Wij zeiden bij het vorige reisverslag dat koh phi phi een paradeisje was met helder water, maar geloof mij dat heldere water is niks als vergeleken met hier! Er zijn hier ook geen rotsen maar gewoon overal super wit strand.
Nu vragen jullie je de titel natuurlijk af.. Maar vandaag hadden we tussen de haaien gezwommen beetje eng.. maar super vet!
1 haai zwom ook echt 15/30 centimeter van mij vandaan.. Ik werd wel een beetje bang toen dat gebeurde maar het zijn goedaardige haaien.
Ze hadden ons ook gezegt dat we tussen reuze schildpadden zouden zwemmen maar ze konden ze vandaag helaas nergens vinden.. Misschien gaan JP en ik morgen nog een x naar de turtle point maar dat moeten we nog maar zien!
Over aan paar dagen gaan we alweer richting thailand!