Dag 21 Richting La paz - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Dag 21 Richting La paz - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Dag 21 Richting La paz

Door: darifajp

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

18 Juli 2012 | Bolivia, Uyuni

In de avond vertrokken we richting La paz.

Voor 50% van de overnachtingsprijs konden we onze kamer houden totdat de bus zou vertrekken.
In de middag namen we een lekker kop soep en later in de avond een biekse pizza!! Ik zei nog tegen Darief, je gaat niet meer als een kwart op krijgen. Jawel hoor, ik kan die pizza zo opeten! We bestellen een halve liter Sprite en voordat de pizza klaar is had Darief hem al op :P Ja hoor, na 2 stukken begon ze al.. Jp ik hoef niet meer, wil jij? whahaha. Ikke wel hoor! :D Meer voor mij dacht ik.. De pizza was kappot lekker en zo groot! Eigenlijk voor 4 personen.. We bewaarden een klein stukje voor de Hond die Darifa Uyuni noemde. Vlak voor vertrek konden we de hond niet vinden, net als vorige avond.. Alle bussen vertrekken rond dezelfde tijd en het is dan erg druk. De honden zijn dan nergens te vinden.. Darifa wilde nog heel graag afscheid nemen van Uyuni en we dachten hem niet meer te kunnen vinden. Ze legde het stukje pizza neer waar we hem iedere dag tegen kwamen. We wilden net richting de bus lopen of Uyuni kwam aangerend! Jaaaaa :D Nog even een dikke afscheidsknuffel en pizza gevoerd. Onze bus was mooi, zo'n bus hadden we lang niet meer gehad! De avond was weer koud en hobbelig maar we kregen een dekentje en er was betere verwarming.