Dag 3 Huacachina - Reisverslag uit Ica, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Dag 3 Huacachina - Reisverslag uit Ica, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Dag 3 Huacachina

Door: darifajp

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

30 Juni 2012 | Peru, Ica

Dag 3.

Vandaag gaan we naar Huanchinaaa! Dit is een woestijn met midden in een meer!
We zijn veeeelste vroeg van huis weggegaan want als we rond 7 uur, half 8 weg gingen was er spits. En deze spits is veeeel groter dan de spits in NL.

Dus eenmaal 2,5 uur te vroeg aangekomen bij Cruz del sul was het wachten, wachten, wachten. Wat was de busmaatschapij goed! We kregen een lekker broodje en 2 films om te kijken. (er was ook wifi aan boord) Aangekomen in Ica namen we een taxi naar Huanchina voor 6 sol ongeveer 1,50.

Wat een paradijs dit! Wauw.. Zo mooi! En hier gingen we sandboarden & buggyen! Dit was zoo leuk! Veel enger dan verwacht, de bergen waren zo hoog en hij schuurde er gewoon van af we vlogen weleens.

Janpeter was een paar keer met het sandboarden op ze bek gegaan maar ik durfde geeneens te staan! Geloof me als je er zelf staat durf je er ook niet van af te boarden want het was zooo hoog en elke keer werd het hoger. JP en ik hebben helaas alleen filmpjes van de laagste bergen maar als je de filmpjes bekijkt moet je het 5x hoger inschatten! Een topdag! Morgen Paracas!!

Geschreven: Darifa

• 04 Juli 2012 - 13:24

Dylan:

Leuk =). Wil ik ook een keertje doen. =)