Dag 2 Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Dag 2 Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Dag 2 Lima

Door: darifajp

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

29 Juni 2012 | Peru, Lima

Dag 2 Lima

Vandaag is ons laatste dagje in Lima voor een lange tijd..
Vanaf nu gaan we echt backpacken dus dat word wel spannend!!

We stonden echt vroeg op maar dat komt volgens mij omdat we de nederlandse tijd gewend zijn.. Eenmaal lekker ontbeten met de familie van JP, (nicht, oma & moeder) zijn we op stap gegaan met de nicht van JP.

Hier hebben we Miraflores gezien, een rijke buurt van Lima wat er mooi uitzag enorme bergen vlak voor de zee. Daarna waren we met een taxi naar de zee toegegaan waar heel veel pelikanen en meeuwen waren. Alles in Lima ligt echt ver uit elkaar met de taxi steeds 1 uur, 1,5 uur.

Eenmaal de taxi genomen reden we door super arme buurten dat wil je niet weten.. de taxichaffeur deed op een gegeven moment ook de taxi opslot. Eenmaal aangekomen bij de pelikanen konden we voor 1 euro met een boot erheen varen waarbij we blauwe en roden krabben hebben gezien en de pelikanen van dichtbij.

We hebben in kleine stadbusjes gereden wat er erg grappig was en hebben geshopt in een supermarkt zo groot als xxxl ah. Was een leuk dagje! morgen moeten we 6 uur van huis om de bus naar Ica te pakken!

Geshreven door: Darifa