Dag 5 Nazca lijnen & aardbeving - Reisverslag uit Nazca, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Dag 5 Nazca lijnen & aardbeving - Reisverslag uit Nazca, Peru van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Dag 5 Nazca lijnen & aardbeving

Door: darifajp

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

02 Juli 2012 | Peru, Nazca

We zitten hier alweer bijna een week, de tijd vliegt.. maar nog 9 weken te gaaan! We hebben vanacht heeeerlijk geslapen we kregen een lekker ontbijtje.. en huppa naar de nazca lijnen! We konden bijna meteen het kleine vliegtuigje in waar maar 6 personen in gaan en dat was behoorlijk eng eerlijk gezegt!

Het viel eerlijk gezegt een beetje tegen qua geld. Wel mooi om te zien maar gewoon niet het geld waard.

Een vrouw achter ons kotstte ook de hele vlucht lang en dat stonk een beetje. JP en ik werden ook miselijk. Wij hebben gelukkig niet gekotst! Vanavond nemen we de bus naar Arequipa en dan begint het echte backpacken! We hebben helaas veeeelste veel spullen mee..

In het hotel waar we nu zitten loopt trouwens een heel grappig hondje langs laat me een beetje denken aan mijn eigen hond Betty, ze rent zo schattig haha.
-----------------------------------
Rond half 7 in de avond is er een aardbeving gekomen, het hele huis sjeekte en bewoog alle kanten op. Het was eng om mee te maken! De aller eerste keer in ons leven. We waren meteen naar buiten gerent, maar het hield al snel op..

Geschreven: Darifa