Dag 18 Salar de Uyuni - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Dag 18 Salar de Uyuni - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Dag 18 Salar de Uyuni

Door: darifajp

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

15 Juli 2012 | Bolivia, Uyuni

Vandaag beginnen we aan een 3 daagse tour! Lekker lui in de auto, zonder al te veel te lopen.

Voordat we weggaan kwamen we erachter dat we te weinig geld hadden, 40 bolivianos, precies ons ontbijt wat we hadden.

De Jeep zou half 11 weg gaan en het was 5 voor half 11. Jan peter ging rennent naar de bank om geld te pinnen, hopelijk is ie optijd!! En dat was hij, uitgeput kwam hij aan terwijl we nog rusitg op anderen moesten wachten.

We hadden een hele leuke groep waarmee we veel foto's samen maakten.

We reden eerst uren over zoutvlaktes, gingen een park in waarbij je mooi uitzicht had, daarna reden we door naar ons hotel.

We hebben vandaag mooie perspectief fotos geprobeerd te maken maar het is lastiger dan je denkt.

Verder keken we nog naar de sterren met Lien (Die heel erg op Lici lijkt qua karakter!!) Jaqline, Oredion. Je zag de hele melkweg zag er echt mooi uit!

JP probeerde Dora nog te bereiken voor haar verjaardag maar we hadden geen bereik! Er was zelfs geen stroom meer na 9 uur. Alles was op de ouderwetse manier!

Happy birthday to Dora!