Dag 1 Vertrek Schiphol-Munchen-Seoul - Reisverslag uit München, Duitsland van Darifa & JP - WaarBenJij.nu Dag 1 Vertrek Schiphol-Munchen-Seoul - Reisverslag uit München, Duitsland van Darifa & JP - WaarBenJij.nu

Dag 1 Vertrek Schiphol-Munchen-Seoul

Door: Jan-Peter

Blijf op de hoogte en volg Darifa & JP

03 Juli 2014 | Duitsland, München

Onze koffers zijn ingepakt en we zijn klaar voor vertrek!
In de luxe Nissan Micra zijn wij door Irma 1st class richting schiphol gereden en we waren ruim op tijd. Ook de vlucht had gelukkig geen vertraging!

We zitten nu in Duitsland (Munchen) met een wachttijd van 5 uur voordat onze volgende vlucht vertrekt richting Seoul.
Gelukkig zitten we in een soort lounge hoek waar we even kunnen uitrusten en gebruik kunnen maken van onze mini laptop/internet en spelletjes.

Als we straks aankomen in Seoul dan moeten we ongeveer anderhalf uur met het Koreaanse openbaar vervoer reizen. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan!
We hebben een kaartje uitgeprint met aanwijzingen richting ons hostel maar of het goed uit zal pakken moet nog blijken.

Vind je het leuk om onze vakantie bij te houden en wil je per Email de reisverslagen ontvangen? Volg ons! :D